Ajwain ke Fayde | Ajwain ke 16 Fayde

Ajwain ke Fayde | Ajwain ke 16  Fayde

Ajwain Benefits in Urdu

اجوائن کا بیج چھوٹا ، باریک اور دانے دَر ہوتا ہے . اجوائن ( ومبیلیفیرای ) کی نباتاتی قبلے ، ( botanical family ) جس میں دھنیا ، زرّہ ، سونف وغیره شامل ہیں ، انگریزی میں اسے (Celery) کہتے ہیں . جب کہ جنوبی ایشام میں اسے اجوائن کی نام سے جانا جاتا ہے جو کہ ادارجاوان کے نام سے لیا گیا ہے .

اجوائن كے بیجوں سے جو تیل یا عرق کشاده کیا جاتا ہے یوز ( تھائیمول ) کہتے ہیں . اِس آئل کو خصُوصاً سرجری کی بعد آنْٹی سیپٹک مرحم کے طور پر لگا یا جاتا ہے . اجوائن کا آئل اپنی خصوصیات کی بنا پر غیر معمولی قدر و قیمت رکھتا ہے . اجوائن کی آئل تھائیمول کو اِس کی طبی خصوصیات کی بنا پر 19 وی صدی میں بڑے پیمانے پر برے اعظم یورپ اور امريکہ کو بار آمد کیا جاتا ہے .

https://www.induspress.com/2021/02/Banana-Benefits-in-Urdu.html

ایران ، ایجپٹ اور افغانستان کو اجوائن کا گھر کہا جاتا ہے جبکہ انڈیا میں مغربی بانجول ، بحر اتر پردیس وغیره میں پایا جاتا ہے . اجوائن کے پودے کو گھر میں لگانا بھی بہت آسان ہے . آپ اسے کسی کلومیٹر گہرے گملے میں با آسانی سے اجوائن کے پودے کو لگا سکتے ہیں . 
ماہ اکتوبر ، نومبر اِس کی نشونما اور پیداوار کے لیے بہت ساز گار ہوتے ہیں . اکتوبر نومبر کے مہینے میں کسی کلومیٹر گہرے کملے میں ذرخیز خد والی مٹی ڈال کر اجوائن کی بیج چڑک دیں . مارچ کی آمد تک اِس میں ہلکی ہرے رنگ کی بالیاں ، پھولوں کی ساتھ نمودار ہو چکی ہوں گی ، جو اپنی تیز اور انوکھی خوشبو سے آپ کی کچن کو بھی مہکا دیں گی . آپ مئى ، جون کی مہینے تک اِس کے بیجوں کو استعمال میں لا سکتی ہیں .
اجوائن كے 16 فوائد ے

Ajwain ke Fayde | Ajwain ke 16  Fayde

اجوائن کا بیج اپنے اندر بے شمار طبی فوائد رکھتا ہے . خصُوصاً ایسی ادویات کی تیاری میں اجوائن کو لازمی انسر کی طور پر شامل کرتے ہیں ، جو نظام حاضمہ کو درست رکھنے کی لیے معصر و معاون ثابت ہوتی ہیں .

1 - اجوائن کا استعمال حملہ خوتین كے لیے فائدہ مند ہے .

2- گردے کی پتھری کے اَخْرَج كے لیے اجوائن مفید ہے .

3 - بھوک نا لگنے کی صورت میں بھوک کو بڑھاتی ہے .

4 - روز نہار منه پانی میں ملا کر پینے سے وزن کام کرتی ہے .

5 - نہار منه گرم پانی كے ساتھ اِس کا استعمال دِل كے امراض سے حفاظت کرتا ہے 

6 . بڑی عمر کی ماہرین خواتین اجوائن کی مدد سے کر آمد اور خوش ذائقہ چورن تیار کیا کرتی ہیں . اجوائن اور سونٹھ ( ڈرائے جنجر ) کو مساوی مقدار میں با ہم ملا کر ان پر لیمن کا جوس چڑ ک کر خشک کر لیں . اِس عمل کو 2 مرتاحا دو کرے اِس کی بعد اجوائن اور سونٹھ ملا کر باریک پیس لیں . تھوڑا سا لاہوری نمک بھی شامل کر لیں چٹکی بھر چورن ، نیم گرم پانی کی ساتھ لینے سے تبخییر مادے شکم یعنی ( پیٹ میں ہوا بھر جانا ) میں فائدہ مند ثابت ہوتا ہے . بچے خصُوصاً اِس کی چھت پتے ترش ذائقے کو پسند کرتے ہیں اور چورن کو انگلیوں کی مدد سے چاٹ لیتے ہیں .

7 . 1 چمچ اجوائن کا بیج لے کر 1 گلاس پانی میں شامل کر کی پانی کو بوائل کریں . درد قولان ( بڑی آنْت کا درد ) میں اِس پانی کے استعمال کریں فوری طور پر افاقہ محسوس ہوتا ہے.

8 . شدید وارم حلق ( pharyngitis ) میں تھوڑے سے لاہوری نمک اور لانگ کی ساتھ اجوائن ملا کر چیبانا مفید ثابت ہوتا ہے .

9 . نظام حضم کی تکالیف مثلاً یشان ( diarrhea ) ، پیچیش ( dysentery ) ، بدحزمی ( dyspepsia ) میں اجوائن کا استعمال آکثر کا در آمد رھتا ہے .

10 . بوائل پانی میں 1 چمچ اجوائن کی بیج دال کر بوائل کریں . اب اِس پانی کو سونگھیں اور سانس کی ساتھ اندر خئینچئین . یہ نزلے سے بند ناک کھولنے میں فوائدے مند ہوتا ہے . گرم پانی میں چٹکی بھر نمک اور اجوائن کی چند بیج دال کر غرارے کرنے سے بھی کافی مدد ملتی ہے .

11 . اجوائن کو دودھ کے ساتھ ملا کر دن میں 2 مرتبہ استعمال کیا جائے تو یہ دفعہ بلغم ( ایکسپیکتورانت ) سے نجات دینے میں فوائدے مند رہتا ہے .

12 . دمہ ( دمہ ) کی شدید حملے کی صورت میں اجوائن کی بیج کسی کپڑے میں باندھ کر اِسْتْری یا تاوی پر اِس پوٹلی کو گرم کر کے اِس پوٹلی سے سینے کی سینکا ہی کرنا دمہ کی مریض کی لیے سکون آور ثابت ہوتا ہے .

13 . جب آپ کسی دعوت میں کوئی من پسند ڈش ضرورت سے زیادہ کھا لیں تو لازم ہے کہ اِس بیش بہا فوائد رکھنے والے ننھے موننی بیج کو اپنے ساتھ رکھیں .

14 . یکسان مقدر میں اجوائن اور سونف لے لیں . اِس کو تاوی پر ہلکا سا بھوں لیں . ٹھنڈا ہو جائے تو بوتل میں ڈال کر محفوظ کر لیں . یہ بہترین ( مائوتھ فریشینیر ) کا کام بھی دیگا ، آپ کو میدی کی گرانی میں محفوظ رکھے گا اور آپ کی منه سے آنے والی ناگوار مہک اور ناخوشگوار سانس کا ختماح کرے گا .

15- آرتھریٹس اور جورو كے درد میں آرام پونحچاتا ہے .

16 - دارد شاقییقاح میں اس کا استعمال فوری آرام دیا ہے .

Ajwain ke fayde in urdu, ajwain benefits side effects in urdu, ajwain benefits in urdu weight loss, ajwain ke nuksan in urdu, ajwain in urdu language, ajwain khane ke fayde, ajwain water side effects, ajwain ka pani peene ke fayde, ajwain aur gud ke fayde, ajwain ke pani ke fayde, ajwain water benefits in hindi, kali jeeri methi and ajwain powder side effects, khali pet ajwain khane ke fayde, ajwain k faidy, carom seeds side effects, ajwain ke side effect, ajwain aur doodh ke fayde, ajwain side effects, ajwain ki taseer kya hai, carom seeds, ajwain in english, ajwain seeds, ajwain uses, ajwain for weight loss, carom seeds in urdu, ajwain in urdu, khurasani ajwain, ajwain benefits,

HEALTH TIPS

[Health-Tips-in-Urdu][bleft]

Beauty Tips

[Beauty-Tip-in-Urdu][bleft]

Totkay in Urdu

[Totkay-in-Urdu][bleft]

Interesting Information

[Interesting-Information][bleft]