Aalu Ke Fayde | Aalu Ke Fayde 2021

Aalu Ke Fayde | Aalu Ke Fayde 2021

Sweet Potato Benefits

مشہور ہے کہ آلو کا پودا سب سے پہلے نارتھ اور ساؤتھ امریکہ میں کاشت کیا گیا تھا . اِس ترکاری کو ایک دور میں اتنا مقوی سمجھا جاتا تھا کہ قوت مردانہ سے محروم افراد كے لیے علاج میں اِس کو بڑی اہمیت حاصل تھی . 

چن کہ ایک طویل عرصی تک یورپ آلو سے محروم تھا اِس لیے اِس دور میں اِس کی قیمت آسمان سے باتیں کرتی تھی اور یہ بیش قیمت دھاتوں کی طرح اہم سمجھا جاتا تھا . آلو کو سیکڑوں ہزاروں سال سے طبی مقاصد كے لیے استعمال کیا جا رہا ہے . 
یہ سبزی انتہائی غذائیت بخش قرار دی جاتی ہے جس میں فائبر ( ریشہ ) ، وٹامن بی ، منرل اور وٹامن سی کی مقدار زیاده ہوتی ہے . آلو كے چھلکے عموماً چیل کر ضائع کر دیئے جاتے ہیں لیکن ان چیلکون میں ہی پوٹاشیم سب سے زیادہ مقدار میں ہوتی ہے . روایتی طور پر آلو كے چھلکے سے تیار کی جانے والی دوا ہائی بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے كے لیے دنیا بھر میں استعمال کی جاتی رہی ہے . 

کچے آلو کا جوس بھی بہت مفید ہے اور سوپ جو سابزیان ستو میں ذائقہ تبدیل کرنے كے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے . ایک زمانے میں جورو كے دَر سے آرام كے لیے لوگ اپنی قمیض كے پاکٹ میں کچہ آلو رکھا کرتے تھے .

آلو کی خصوصیات
Aalu Ke Fayde | Aalu Ke Fayde 2021

آلو بہت سی خصوصیات رکھتا ہے اور جسم سے فاسد ، زیحریلی مادوں كے اَخْرَج میں مدد کرتا ہے. یہ معدے اور آنتوں كے زخموں( ولکیر کو ٹھیک کرتاہے) سوزش اور درد دور کرتا ہے . 

آلو کی چکی میں چلوروجینیک ایسڈ ہوتا ہے جو خالیات کی تبدیلی سے بچانے میں معاونت کر سکتا ہے . خالیات كے ایسے موتاشنس سے ہی کینسر ہوتا ہے . دوران خون کو صحت مند رکھنے میں بھی آلو معاونت کرتا ہے .

آلو کا استعمال
Aalu Ke Fayde | Aalu Ke Fayde 2021

کچے آلو کا عرق معدے كے ولکیر كے علاوہ آرتھریٹس کی سوجن اور سوزش کم کرنے میں استعمال کیا جا سکتا ہے . کچے آلو کو بھوں کر یا بوائل کر كے اسکی پلٹس بنائیں اور اسے چوٹ ، رگڑ ، موچ یا زخم پر بطور لیپ لگا لیں یا اسے کاٹن کپڑے میں رکھ کر اِس سے سیخایی کریں .

خال جلنے کی صورت میں کچے آلو کو کچل کر متاثرہ حصے پر لگائی . اِس سے جلن اور درد میں کمی ہوگی . بُونے ہوئے آلو كے نیم کرم جودای کو کہنی یا دیگر جورو كے درد میں آرام كے لائی لگایا جا سکتا ہے .

بوائل آلو کا چھلکا پروسٹیٹ غدود کی سوزش میں مفید قرار دیا جاتا ہے .
اسے پوولیتیکی كے طور پر بھی متاثرہ مقام پر لگا سکتے ہیں .کہا جاتا ہے کہ وقت سے پہلے بڑھاپے کی آمد کو روکنے اور امراض قلب سے بچنے كے لیے آلو کثرت سے كھانا چاہیے .
آلو كے روزانہ استعمال سے قبض دور ہوتا ہے . اور یریایبل بوویل سیندرومی کی سوزش رفہ ہوتی ہے .

احتیاط

عام آلو سمیت بہت سی نیگھتشادی تارکاریون میں زیحریلے الکلی اجزاء ہوتے ہیں تاہم ہم اگر ان کو پکا کر کھایا جائے یہ کم مقدار میں کچہ کھایا جائے تو اِس سے کوئی نقصان نہیں ہوتا پرانے آلو جن میں کونپالئین نکل گئی ہوں وہ زھریلی ہو سکتی ہیں اِس لیے ان کو نا كھانا بہتر ہے

احتیاط: یہ سائٹ آپ کی صحت کے بارے میں عمومی معلومات فراہم کرتی ہے۔ مزید معلومات اور علاج کے لیے براہ کرم اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

Tag: nutrients in sweet potato, vitamins in potatoes, benefits of boiled potatoes, potato skin benefits, potato information in urdu, benefits of potato in urdu, aalu khane ke nuksan, aalu ke fayde for skin, aadu ke fayde, potato benefits in urdu, sweet potato health benefits, health benefits of potatoes, 10 health benefits of sweet potatoes, sweet potato benefits for skin, benefits of eating sweet potato, sweet potato good for you, vitamins in sweet potatoes, purple sweet potato benefits, benefits of eating potatoes, sweet potato benefits weight loss, potato juice benefits, potatoes good for you, vitamin c in potatoes, 10 health benefits of potatoes, red potato benefits, chehre par aalu lagane ke fayde, aalu khane ke fayde aur nuksan, shakarkandi benefits in urdu, aloo ke fayde for skin, aalu ke fayde skin ke liye, aloo khane ke nuksan, aalu ka ras chehre par lagane ke fayde, benefits of sweet potato in urdu,

HEALTH TIPS

[Health-Tips-in-Urdu][bleft]

Beauty Tips

[Beauty-Tip-in-Urdu][bleft]

Totkay in Urdu

[Totkay-in-Urdu][bleft]

Interesting Information

[Interesting-Information][bleft]