Tech News in Urdu | ڈیٹا کے تحفظ کے لیے گوگل فائلز میں ’سیف فولڈر‘ متعارف

tech news in urdu, tech news urdu, science news in urdu, technology news urdu, science news urdu, urdu science news, urdu technology news,

Tech News in Urdu

گوگل نے اپنی (Files) فائلز ایپ میں ’Safe Folder’ ’سیف فولڈر‘ کے نام سے ایک نیا فیچر متعارف کرایا ہے، جس کی مدد سے فائلز صارفین اپنے ڈیٹا کو مزید محفوظ کر سکیں گے۔

فائلز ایپ کے اس وقت دنیا بھر میں 15 کروڑ سے زیادہ استعمال کنندگان ہیں اور دسمبر 2017 میں متعارف کرائے جانے کے وقت سے اب تک اس فائلز میں صارفین کی ایک کھرب فائلوں کو حذف کیا جا چکا ہے۔

گوگل کی جانب سے جاری بیان کے مطابق شروع میں ’سیف فولڈر‘ کا فیچر 20 لاکھ استعمال کنندگان کو دستیاب ہوگا اور پھر آئندہ چند ہفتوں کے دوران بتدریج اس فیچر کو دوسرے صارفین کے لیے بھی متعارف کرائے جائے گا۔

’سیف فولڈر‘ فیچر کو چار اعداد پر مشتمل PIN کوڈ کی مدد سے استعمال کیا جا سکے گا، جو لوگوں کو باآسانی اپنی اہم دستاویزات، تصاویر، ویڈیوز اور آڈیو فائلز اسٹور کرنے کے قابل بناتا ہے اور صارفین کی ذاتی فائلز کو دیگر افراد کے ذریعے کھولنے یا ان تک رسائی سے بھی ایپ کو محفوظ رکھتا ہے۔

گوگل کے مطابق یہ فیچر استعمال کنندگان کو اپنے روابط کے اسکرین شاٹ یا اسکرین ریکارڈنگ لینے سے بھی باز رکھتا ہے، جیسے ہی صارف ایپ سے باہر جائے گا ایپ فوری طور پر لاک ہو جائے گی اور دوبارہ داخلے کی صورت میں ایک مرتبہ پھر پن کوڈ دیا جائے گا۔

فائلز کو ابتدا میں ایسے لوگوں کے لیے تخلیق کیا گیا تھا جن کے فون میں اسٹوریج کی گنجائش کم ہو اور ایسے افراد کی اکثریت پاکستان، بھارت، نائجیریا اور برازیل جیسے ممالک میں رہتی ہے، سیف فولڈر فیچر ان ممالک کے لوگوں کے لیے بھی تخلیق کیا گیا ہے جو وقتاً بوقتاً اپنی ڈیوائس دوستوں اور گھر کے افرادکو استعمال کے لیے دیتے رہتے ہیں۔

خیال رہے کہ حال ہی میں گوگل نے اینڈرائیڈ اور آئی او ایس صارفین کو گوگل ون کلاؤڈ اسٹوریج کے کچھ فیچرز تک مفت رسائی بھی دی تھی۔

اس فیچر میں 15 جی بی اسٹوریج گوگل اکاؤنٹس کے ذریعے صارفین کو ملتی ہے تو فون کے خراب ہونے یا گم ہونے پر بھی تمام تفصیلات کلاؤڈ سروس میں محفوظ رہتی ہے۔

آسان الفاظ میں صارفین کو گوگل کی جانب سے اس سروس کے تحت 15 جی بی اسٹوریج مفت دی گئی تھی۔

علاوہ ازیں حال ہی میں گوگل نے اپنی ویڈیو کالنگ ایپ گوگل میٹ کو بھی صارفین کے لیے مفت فراہم کرنے کا اعلان کیا تھا۔

اب گوگل میٹ کو وہ تمام افراد مفت استعمال کرسکیں گے جن کا جی میل اکاؤنٹ ہوگا۔

Technology News in Urdutech news in urdutech news urdu, science news in urdutechnology news urduscience news urdu, urdu science newsurdu technology newsnew technology in pakistan,

PAKISTAN NEWS

[Latest-Pakistani-news-in-Urdu][bleft]

Mobile Price

[Mobile-Price-in-Pakistan][bleft]

Interesting Facts

[Interesting-Facts-in-Urdu][bleft]

Interesting Information

[Interesting-Information-in-Urdu][bleft]

Interesting Stories

[Interesting-Stories-in-Urdu][bleft]

HEALTH

[Totkay-in-Urdu][bleft]

TECH

[Tech-News-in-Urdu][bleft]

WORLD

[World-News-in-Urdu][bleft]

CRICKET NEWS

[Today-Cricket-News-in-Urdu][bleft]

Pakistani Showbiz

[Latest-Showbiz-News-in-Urdu][bleft]

Bollywood News

[Bollywood-News-in-Urdu-Today][bleft]

BUSINESS

[Business-News-in-Urdu][Bleft]