Ajeeb o Ghareeb | مصر میں عجیب و غریب ‘مخلوق’ دیکھی گئی ہے

ajib o gharib, Ajeeb o Ghareeb, ajeeb o ghareeb video, purisrar dunya, daily bites, interesting information in urdu, interesting facts in urdu, interesting stories in urdu, amazing news in urdu, dilchasp malomat, dilchasp maloomat in urdu,

Ajeeb o Ghareeb

مصر میں عجیب و غریب ‘مخلوق’ نے لوگوں میں خوف و ہراس پھیلا دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مصر میں سوشل میڈیا پر ایک تصویر وائرل ہونے کے بعد لوگوں میں خوف و ہراس پھیل گیا ہے، لوگ سر شام گھر کے دروازے اور کھڑکیاں بند کرنے لگے ہیں۔
سوشل میڈیا پر وائرل تصویر میں ایک عجیب و غریب مخلوق دکھائی گئی ہے جو ایک بڑے بچھو جیسی لگتی ہے، کہا جا رہا تھا کہ یہ عجیب مخلوق مصر، لیبیا اور تیونس میں پائی جاتی ہے۔
مصر کے ایک مقامی جریدے عکاظ کے مطابق اس تصویر نے مقامی لوگوں میں خوف و ہراس پھیلا دیا ہے، لوگوں میں یہ بات مشہور ہو گئی ہے کہ مصر میں یہ مخلوق بکثرت پائی جاتی ہے اور یہ بہت خطرناک بچھو ہے۔

تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ مخلوق کی شکل بچھو اور مکھڑی جیسی ہے لیکن اس کی ایک لمبی دم بھی ہے۔
ذرایع ابلاغ کے مطابق مصر کے ساحلی شہروں میں رہنے والے لوگوں نے اس کے ڈر سے سر شام ہی گھروں کے دروازے اور کھڑکیاں بند کرنا شروع کر دیا ہے، کئی لوگوں نے کھڑکیاں اور بالکنیاں بھی عجیب و غریب بچھو کے خوف سے سیل کر دیں۔
تاہم ایک مصری ویب سائٹ نے کہا ہے کہ سکندریہ اور ساحلی شہروں میں خوف پھیلانے والی اس مخلوق کا کوئی وجود نہیں ہے، ویب سائٹ کا یہ بھی کہنا ہے کہ یہ ایک فوٹوگرافر کا کمال تھا، جس نے پلاسٹک سے بنا یہ کھلونا دروازے پر اس طرح رکھ کر تصویر بنائی کہ یہ اصلی محسوس ہونے لگا۔
تصویر بنانے والے اٹالین فوٹو گرافر کو فیس بک کے ذریعے تلاش کیا گیا جس نے اپنے فیس بک پیج پر اسے پوسٹ کیا تھا، اس نے حقیقت سے پردہ اٹھاتے ہوئے اعتراف کیا کہ یہ پلاسٹ کی ڈمی ہے جو فکشن فلم کو دیکھ کر بنائی گئی ہے۔

ajib o gharib, Ajeeb o Ghareeb, ajeeb o ghareeb video, purisrar dunya, daily bites, interesting information in urdu, interesting facts in urdu, interesting stories in urdu, amazing news in urdu, dilchasp malomat, dilchasp maloomat in urdu,

PAKISTAN NEWS

[Latest-Pakistani-news-in-Urdu][bleft]

Mobile Price

[Mobile-Price-in-Pakistan][bleft]

Interesting Facts

[Interesting-Facts-in-Urdu][bleft]

Interesting Information

[Interesting-Information-in-Urdu][bleft]

Interesting Stories

[Interesting-Stories-in-Urdu][bleft]

HEALTH

[Totkay-in-Urdu][bleft]

TECH

[Tech-News-in-Urdu][bleft]

WORLD

[World-News-in-Urdu][bleft]

CRICKET NEWS

[Today-Cricket-News-in-Urdu][bleft]

Pakistani Showbiz

[Latest-Showbiz-News-in-Urdu][bleft]

Bollywood News

[Bollywood-News-in-Urdu-Today][bleft]

BUSINESS

[Business-News-in-Urdu][Bleft]